Viimane märtsikuu päev :)

31 märts

Tere õhtust !
Mina just lõpetasin oma õhtusöögi ja arvasin, et on aeg asuda taas blogi kirjutama. Õnneks tehti mulle täna tähelepanek, et mu blogi said enne kommenteerida ainult google-konto omanikud. Tegin seadetes mõned klõpsud ja nüüd saavad kommentaaridesse lisada kõik oma arvamusi, küsimusi ja kommentaare. ISEGI ANONÜÜMSELT ! :P

Täna oli väljas jälle vastik ilm ja otsustasin teha toas lihastrenni. Alustasin Tiffany Rothe bootyshake'i videoga. BOOTY SHAKING :) :)
Edasi läksin kaalustalla.ee kavade ja fitlapi juurde käiva 15 minutilise intensiivse lihastreeninguga. Seal on trenne kolmele tasemele: algtase, kesktase, kõrgtase. Kui hakkasin seda kava novembris tegema, arvasin ,et algtase on kerge. Ma olin ju ikka see, kes tegi 2 rühmatrenni järjest ja arvasin, et mu vastupidavus on parem. Ma eksisin. Kui ma esimest korda algtaseme järgi trenni tegin, ei saanud ma pärast 2nädalat kõndida ja GAGi järsud trepid tundusid kui surm.
Nüüd on juba algtase minu jaoks väga kergeks jäänud, aga samas kesktasemele ma minna ei taha. Põhjus on see, et seal on hüppamist ja ma ei taha oma alumistel naabritel lampi alla hüpata :D
Kuna algtase ei ole minu jaoks enam nii pinget pakkuv, siis kasutan harjutuste juures ka 9 kg raskust. :) Lihastrenn koosneb soojendusest : paar kükki, hüpet ja natuke liigutamist
Põhiosa koosneb kolmest ringist, igas ringis on : kükid, kätekõverdused, väljaasted, triitsepsi kätekõverdused ja kõhulihased. :)

Lõpetatakse venitusharjutustega.

Natuke ka söögist :
Hommikuks sõin müslit. Müsli, mida ma söön pole tavaline poe suhkru ja kaerahelbe segu.
Tegu on eestlaste omatoodanguga. Kõige tähtsam- müsli ei sisalda suhkrut :)
Meie kavas ongi soovitatud selle firma pähklimüslit süüa :)

Nii, segasin peti kohupiimaga, lisasin külmutatud marju, vanilli, kaneeli, ja steviat ja mikserdasin segi. Peale panin natuke müslit ja kõrvale mugisin veel kaalikat. :)



Lõunaks sõin taas täidetud paprikat. Kõrvale tegin oma lemmikut: lillkapsa-kurgisalatit.

Täna tegin ja sõin esimest korda tervislike toitujate fenomeni : CHIA-SEEMNE PUDINGUT.
Kasutasin tegemiseks kookospiima, chia-seemneid, vanilliekstrakti ja vahel on värskest mangost tehtud püree. :)
Tegemiseks võta kookospiim. Mina võtsin 200 ml extra creamy kookospiima. Päris tervet pakki ma ära ei kasutanud, aga peaaegu. Lasin kookospiima natuke ka miksrkiga vahtu, aga see pole üldse vajalik. Sinna lisasin 1,5-2 spl chiaseemneid ja natuke vanilli. Lasin paisuda pool päeva. :) Enne serveerimist segasin veel kõvasti puddingu läbi. Vahekihiks tegin poolest mangost püree.
Peale panin kaunistuseks natuke vaarikaid.
Chia-seemnetel on tore omadus paisuda mitmekordseks ja meenutab pärast olekult nagu kalamarja (maitse muidugi kalamari pole). Süües segasin mangopüree puddinguga läbi, sest kookospiim on maitselt väga intensiivne. Läbisegatuna maitses imeliselt :)

Õhtuks otsustasin teha midagi kanast. Mõtlesin, et peaksin oma kohvikoore ära kasutama ja võtsin valikuks kana-juurviljakastme riisiga. Täna mul riisi isu polnud, seega asndasin riisi kartuliga.
Keetsin lõpuks brokoli, lillkapsa ja natuke porgandit koos kartuliga. Kõrval pannil praadisin kanalfilee. Katsetasin esimest korda seda Maggi maitseainepaberit, kuhu vahele kana panna ja siis pannile. Kana sai megamega hea ja mahlane. :)
Koore, millest pidi kaste tulema, ajasin keema ja lisasin kartulile ja köögiviljadele, ning püreestasin ära. Seega sain hoopis köögiviljakastme ja riisi asemel kartuli-juurviljapüree kanafileega.
Mmm.. nii saab kava 90st retseptist järjest uusi ja uusi luua.






Täna tegin ka väikese võrdluse sellest kui liitusin kaalustalla.ee'ga (november) ja tänane päev. :) Panin selga samasugused riided, et oleks natuke vahet näha ka. :) vahe piltidel on u 9 kg. :) 

Aitäh lugemast ja minu blogi jälgimast :)
Ilusat õhtut ja külasta mind jälle !

Küsimused potsata siia alla :)

Tsauu :)

Instagram: https://instagram.com/helena_k6ivsaar/


You Might Also Like

7 kommentaari

  1. Väga hea ülevaade ja ilusad pildid. Tubli oled.

    VastaKustuta
  2. Meeldiv lugemine, armas oled :)

    VastaKustuta
  3. Nii tubli!! Mitu portsjonit pudingut nendest kogustest tuleb? :)

    VastaKustuta
  4. Väga tubli. Aga sinu blogist loen välja, et sa sööd päevas 3 x . Kas see on ka nii ja oled vahepalad oma menüüst välja jätnud?

    VastaKustuta
  5. Söön 4 korda päevas. Viimane söök oleneb päevast. Kui teen trenni on see sama suur kui täistoidukord, aga kui trenni päev pole, siis on see viimase õhtusöögi kogus poole väiksem. :)

    VastaKustuta

Subscribe