pöörad korraks selja ja juba mai käes !

04 mai

Hei :)
Juba mai kuu !! :O Mismõttes ??!! Kuhu jäi aprill ??
Eelmine kuu möödus nii kiiresti, et ma ei pannud tähelegi. Niisama kiiresti möödus ka tänane päev.


Hommikut alustasin täna pannkookidega. Hommikusöögiks ideaalsed.                                                Retsept:                                      

2 väiksest muna
 2 spl riisijahu
3/4 pakki lahjat  kohupiima
2 peotäit vaarikaid
maitseks steviat ja kaneeli

Peale panin ka natuke Walden farmsi karamelli kastet.

Klopi kaks muna stevia ja natukese veega lahti. Lisa riisijahu.
Prae õhukesed pannkoogid kookosrasvaga pannil.
Täidiseks sega kokku kohupiim ja vaarikad ning lisa pannkookide vahele.


Pidin kirjutama natuke trennist. Pean tunnistama, et aprillis polnud kõige eeskujulikum trenni koha pealt, aga luban tublim olla. :)
Juba veebruarist ei käi ma enam Reval Spordis, vaid teen trennid kodus. :)
Aeroobse trenni teen kas jooksuna või kaalustalla/fitlapi kaudu 15 minutilise tubase intervalljooksuna.
Lihaseid teen samuti kaalustalla/fitlap kava järgi. Teen küll algajate lihaskava, sest kesktaseme omas on mulle natuke sobimatud harjutused, kuna puus kipub pesast ise uitamas käima ja ei saa näiteks pikali olles jalatõsteid jne teha. Seega teen algtaseme kava raskustega raskemaks. Aitäh, mu heale sõbrale, kelle käest sain 20 kg jagu raskuseid ja hantlid. :)
Treening kava koosneb: Kükid, kätekõverdused, väljaasted, triitsepsi kätekõverdused ja kõhulihased.

Lisaks olen veel teinud viimasel ajal Tiffany Rothe videosid, mis on superägedad.

 

Tal on neid veel megamega palju, aga need on ühed mu lemmikud ! :)
Ühel päeval tegin ka fitnessblenderilt ühte HIIT treeningut, aga kahjuks jälle naksus mu puus nii kõvasti, et pidin selle pooleli jätma.  
Oma trennidele olen veel juurde teinud ka selliseid harjutusi: 





Trennidel oleneb hästi palju ka muusika :) Jooksmisel armastan ma Spotify'd, sest seal on supermõnusad jooksuplaylistid. Samuti on Chase&Statuse muusika järgi superlux joosta.
Täna sattusin youtubes kogemata ühele playlistile, mida polnud enne kuulanud.


 No lihastrenni oli selle järgi lausa lust teha !!

Juba eelmisel aastal avastasin sellise lehekülje nagu neilaray.com. Praegu on ta oma aadressit küll muutnud, aga sisu on ikka sama ! :) Sealt leiab meeletult paljuerinevaid trenni- ja toitumiskavu, retsepte, väljakutseid, ideid ja motivatsiooni. :) Ühesõnaga üks väärt leht !! :)
KLIKI SIIA !!!!!!!!

 

MAI EESMÄRGID : 

  1. Teha 4-5x nädalas trenni
  2. 1 patusöök nädalas 
  3. Joosta ilusti maijooks 
  4. Planeerida aega paremini
  5. Võtta jälle päevakorda rohkem jooksutrenne 
  6. Muidugi tuua blogisse ka palju huvitavat. 
Muide, mul saab pühapäeval kaalustalla/fitlapiga täis pool aastat !!! Juhhuu ! :)
Annan siis teada, kuidas läks ja enne-pärast pilti kah ! :)

Seniks olge toredad ! :)
Helena :)

Leia mind ka instast : https://instagram.com/helena_k6ivsaar/ 

You Might Also Like

0 kommentaari

Subscribe