Polar Loop ja juuni eesmärgid.

01 juuni

Hei, armsad lugejad !

Mul on au omada juba kuu aega aktiivsusmonitori Polar Loop. Tegelikult tahtis mulle Siim sünnipäevaks kinkida Polar M400, millel on ka GPS, aga ma sain Loobi nii hea hinna eest ja otsustasin proovida, seega jätsin Siimukese olukorda, kus ta ei oska mulle pühapäeval kinki teha. :D
Olen õel küll :D

Polar Loop on veekindel aktiivsusmonitor, mis aitab jälgida oma aktiivsust ja saavutada püstitatud eesmärke. Näitab igapäevast liikumist, põletatud kaloreid, tehtud samme ja kellaaega. Aktiivsuslogi aitab püsida aktiivsena kogu päeva vältel. Funktsioon „Kasu aktiivsusest“ annab tagasisidet igapäevase, -nädalase ja -kuise aktiivsuse kohta. Lisaks mõõdab fitness-käepael ka sinu aktiivsust ujumise ajal. 

Ühesõnaga, saan Polar Flow rakenduses panna paika oma päevase aktiivsus eesmärgi ja hakata seda päeva jooksul saavutama. Kell näitab, kui palju on tehtud ja mida peaksin normi täitmiseks tegema, nt. jookse veel 20 mini jne.
Aktiivsus mul mai kuus iga päev täis ei saanud, sest istusin palju koolipingis ja oli ülemineku eksamiks õppimise aeg ja samuti läks mu osa trennile mõeldud aega korterist välja kolimise peale.
Kui jääd liiga kauaks istuma, siis annab kell sellest kohe märku.

Samuti näitab kell, kui palju samme oled teinud ja põletatud kaloreid. Kui ühendada ka juurde pulsivöö, saab vaadata ka pulssi ja hiljem Polar Flow rakendusest oma pulsitsoone ja trenni kokkuvõtet. Siinkohal tunnengi natuke GPSist puudust. Pean selleks telefoni kaasas kandma koos endomondoga. Nüüd on natuke kahju, et ei oodanud kuu aega veel ja ei lasknud Siimul kella osta.

Veel saad vaadata oma une kestvust ja kui palju moodustab kvaliteetne ja kui palju mittekvaliteetne uni.

Iga päev on tore vaadata netist või telefonist oma päeva kokkuvõtet ja nõuandeid, mida rakendus sulle annab.

Tooksin miinusena välja selle, et aku tühjeneb kiiresti. Kella peab laadima u ülepäeviti.


No pilt pole just kõige eeskujulikum, sest mai viimasesse nädalasse sai ainult 1 trenn, aga see oli selletõttu, et pidin oma armsast üürikast välja kolima. :)

Seega püstitan endale JUUNI KUU EESMÄRGID: 
  • Saada igapäevane aktiivsus vähemalt 100% 
  • Teha rohkem kardiotrenne/jooksu 
  • Nädalas vähemalt 4 trenni
  • Hoida toitumine kontrolli all
  • Iga päev teha vähemalt 10000 sammu. 
OLLA ÕNNELIK ! 

Ma tegelikult tahaksin nõu küsida jooksjatelt, kes mu blogi loevad. Kuidas suudate suvel joosta, niiet kuumus ei tapaks?  Minul hakkab otsekohe pea valutama ja jooksmine on paras piin. Võite jagada mulle igasuguseid soovitusi sellel teemal. :)

Hakkan ka tegema sellist 12-nädalalist jooksuprogrammi. :) Annan teile jooksvalt teada, kuidas mul läheb.
Juba reedel on Tartus selline vahva üritus nagu WOW RUN. Jooks kus igal kilomeetril visatakse sind üle pulbervärvidega ja toimub äge värvidemäng. :) Sellel jooksul aega ei mõõdeta, sest asja mõte on teha inimesed õnnelikuks. KAS KEEGI ON VEEL MINEMAS ? :) 

Loodan, et toitumine jääb mul enamvähem normi, sest reedest pühapäevani on pidu peo otsa. Tulemas on ka veel jaanipäev ja juuli kuus reis. Pean hakkama juba vaikselt läbimõtlema, kuidas bussireisil oma toitudega ära ajada, või tuleb kavast puhkus võtta.

Olgu, ma rohkem teid ei piina. Järgmine kord räägin WOW RUNI elamusest ja jagan ühe kõrvitsamuffini retsepti ka :)

Tsauki tsau :) Olge tublid !!!

You Might Also Like

7 kommentaari

  1. Kas sul on PolarLoopi pulsivöö ka?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, mul on pulsivöö ka olemas :)

      Kustuta
  2. Mina võitlesin ka eelmine suvi peavaludega, mis palavast ja jooksmisest tulid (mul on ka migreenihood, tänu millele need peavalud eriti kergelt tulevad ja väga hulluks ülejäänud päeva teevad).

    Leidsin enda jaoks erinevaid võimalusi, kõige paremini sobib mulle nokamütsiga jooksmine. Kuid kuna vahel tahan ikka päikest näkku saada, siis avastasin, et kui punun kaks kalasaba, siis saab pea kuidagi teisiti õhku, kui hobusesabaga, ning tulemusena saan samuti joosta sooja ilmaga ilma peavaludeta (muidugi sel juhul kandsin päikseprille, sest liiga ere valgus = peavalu).

    Kergeid jalgu,
    Ann
    http://4nn-christine.blogspot.com

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul on ka migreen ja samuti tulevad peavalud igast väiksemast asjast. :/
      Nokamütsi ma lähen ostan kohe homme ära ja aitäh sulle toredate nõuannete eest :) Saan ka äkki hakata suvel muretult jooksu nautima.
      Eelmisel suvel ootasin vihma, et jooksmas käia :D

      Kustuta
    2. ANN ! SU BLOGI ON VINGE !!!! Ma nii tahaks ka sügisel poolmaratonile jõuda, aga hirm on meeletu selle ees. :(

      Kustuta
    3. Minul oli ka tohutu hirm poolmaratoni ees.. Aga asjata!
      Kui suvel ilusti regulaarselt jooksma jõuad ja oma keha kuulad, siis jooksed sügisel liugleval sammul poolmaratoni ka ära :)

      Kustuta
  3. Mina käin õhtuti jooksmas,kui päike on juba madalal. Kohe palju rohkem energiat on siis joosta ka ja tavaliselt suuremad tuuled ka siis läinud, kui need muidu segavad.

    VastaKustuta

Subscribe