Ooo "imelised" bussireisid

24 juuli

Hei ! Tervitused teile palavast ja imekaunist Prahast. :)
Kirjutan hetkel hotellitoas pool postitust valmis enne tantsima minekut ja pärast teises pooles võibolla mõni tantsupilt ka :)

Minu jaoks algas reis juba kohvi pakkimisest, sest  2 päeva enne sõitu pidasime Siimu sünnipäeva ette. Selle reisi nimi oli "Tere tulemast maailma kõige hullema pohmaka maale!" No proovisin esimest korda elus ära õige Vana Tallinna ja OIIIII OIII KUI PAHA mul järgmisel päeval oli. Me Siimuga jõudsime järelduseni, et tegemist oli juba pigem mürgitusega. Nn. Pohmell kestis mul üle 24 tunni, mis polnud normaalne. Kohvrid sain ka vägisi pakitud ja Ülemistel valuuta vahetatud. Sina, kes kuulsid mind Ülemiste vetsus oksendamas, siis tea, et ma pole ei buliimik, ega rase, vaid mul oli kallal maailma kõige jubedaim "haigus"! :D :D

Alustasime oma sõitu 22.juuli öösel kell pool 3. Kodus enne magada ei saanud, kuna jätsin kohvi pakkimise viimasele minutile. Kehrasse jõudes ja bussi nähes, teadsime, et midagi on mäda. Meile lubatud bussi (soe vesi, lauad, muud mugavused) oli asendatud 18 a vana bussiga, mille käigud sisse ei lähe ja mu tagumik hakkas juba 1 tunni pärast istmel teravalt valutama. OOO-JAAA , SÕITA JÄI VEEL 18 TUNDI !

Osad rahvatantsijad hakkasid kohe sõitma hakates viina jooma ja laulma, seega alguses polnud magamine võimalik ka bussis. Õnneks Lätis olles vajusid ka mehed korraks ära ja sai natuke rahu. Poola piirile jõudes tegin pildi jaoks head nägu, kuigi oli nii villand. :/

Esimese päeva sihtpunktiks oli Varssavi. Jõudsime ka lõpuks õhtul hilja kohale ja kuulsime, et meie reisi organiseerija oli pannud meile ühes pubis laua kinni. :) Jõudsime sinna ja hakkasime isuga tellima. Menüüs oli lõhe köögiviljadega, mis jäi kohe silma. Mõeldud-tehtud, tellisingi selle. Kui meie laudkonnale praed ette jõudsid, tahtsime pikali kukkuda, sest 1 taldriku peal olev ports oleks vabalt sobinud vähemalt 3le inimesele. See oli üle 30 cm läbimõõduga taldrik, mis oli kuhjaga ja äärteni sööki täis. :O MA NII KAHETSEN, ET PILTI EI SAANUD :( Siimule toodi ette TERVE SEA-KOOT!

Taldrikul oli lisaks salatile ja paarile brokoliõisikule veel kuhjaga kartulit ja kuhjaga riisi ning kõige peal laiutas pea 300g tükk lõhet :D Muidugi jäi üle poole söögi alles, aga see oli lihtsalt julm, kuidas tegelikult raisatakse nende portsudega sööki, kuna MITTE KEEGI ei saanud lõpuni söödud. Siim tellis ka muidugi kannu täie õlut, mille tõstmine oli paras muskli treenimine :D Arvutasime kokku, et 2 HIIGELSUURT praadi 1 vein, ja 1 l õlut maksis meil kokku alla 20 euro !!!
Õnneks on Poolas ja Tšehhis söögid odavad :D

Teise päeva hommikul oli hommikusöök hotellis, mis oli väga mitmekesine ja maitsev. :)
Valisin sealt natuke munaputru, 2 viilu sinki ja salatit :)

Hommikul algas jälle sõit pihta ja eelduste kohaselt pidime Prahasse jõudma juba kell 15.30. Kahjuks juhtus tee peal nii, et bussijuhid otsustasid kiirteede asemel proovida Poola põlluteid ja isegi meid ühes Tšehhi bensukas maha jätta, et ise 20-25 km tagasi piiripunkti sõiduloale järgi minna. Lõunal me polnud käinud ja selleks ajaks oli kell juba 4. Bensukas keeldusin ma saia ka sisse närimast, kuna see ei täida nvn kõhtu.

Õhtul jõudsime hotelli alles enne 8't. Õnneks on hotell hea ja ilus. Õhtul läksime Siimu sünnipäeva puhul restorani ja kõht oli meeletult tühi. Tellisin kõrvitsa-risottot, mis oli lihtsalt IMELINE !!! :)
Jätsin küll pool alles, kuna lihtsalt ei mahtunud kõhtu rohkem. :) Õlleklaasi tõstmises olen ka päris osav, aga mitte joomises :D
'

Täna ärkasin hommikul kell 5.50, et minna kella 6ks jõusaali. Meil on õnneks see hotellis väikese lisatasu eest olemas (2,9 eurot). Jõusaal oli väga tilluke ja midagi seal eriti polnud, aga sain oma trenni tehtud, sest kang ja hantlid olid olemas. :) Minuga koos olid seal tillukeses ruumis veel 3 meest, kes rügasid kangi tõsta. :)
Hommikusöök oli meeletu valikuga, aga minu taldrikule tuli 1 keedumuna, salat ja natuke putru. :)

Lõuna ajal avastasime Prahat ja käisime shoppamas. :) Sain endale isegi ühe kleidi ! :) Praha on lihtsalt nii ilus ja võrratu. Terve linn on vana ja ilus. SUPER LIHTSALT ! Kahju, et saame siin nii vähe olla. Tuleks siia ise igakell tagasi puhkama. :)

Lõunaks sõin kanafileed grillitud ananassi, paprika ja baklažaaniga :) MMM.. kui maitsev see oli :)

Nonii ja nüüd tantsima :)
..........................................................................................

Tantsimast tagasi ja olen läbi nagu Läti raha. Väljas oli kuum ja umbsed trammid ning villased rahvariide seelikud ei olnud mõnusad. Homme peame olema hommikul kell 9 riides ja kell 10 paraadile. Alles kell 3 saame uuesti lavale, aga seni peame olema ju riietes. Ma väga siiralt loodan, et homme on päike pilve taga. Kuigi seda on reisil olles tobe soovida. :D

Seniks ilusat õhtut teile ja mina üritan kuidagi siin umbses hotellitoas hakkama saada.