Päikesesoojad tervitused! :)

10 juuni

Hei hei! :)
Saadan teile suuured suured ja soojad tervitused päikselisest Bulgaariast! :)
Oleme klassiga Sunny Beachil mõnusal lõpureisil ja puhkan hetkel sajaga. Viimane eksam on lõpuks tehtud ja kool on ametlikult läbi.  Appi, mulle tõesti ei jõua kohale, et pidasin need kolm aastat Gustav Adolfis vastu, sest mõtteid alla andmisest oli korduvalt. Läbi ma ennast sealt sõin ja võin hetkel kindlalt väita, et need olid mu elu kolm kõige raskemat aastat! Juba vaimse poole pealt olin ma vahepeal täiesti läbi. :/

Mõtlesin, et peale viimast eksamit tunnen mingit eriliselt head kergendust või vähemalt mingit head tunnet, kuid sees täielik tühjus.

Esmaspäeval oli viimane eksam ja käisime Siimuga selle puhul Umamis söömas. Jäin väga väga rahule! :) Lisaks tähistasime 1 päev ette ka mu sünnipäeva, sest teisipäeval (loe: sünnipäeval) pidin juba Bulgaariasse lendama.

Õhtul meisterdasime veel Skuup'i tüdrukutega energiapalle ja smuutisid ning väga lõbus oli! :)

Sünnipäevahommikul hakkasin ruttu-ruttu asju pakkima, sest pidin juba kell 12 linnas olema.
Jõudsime õnneks ilusti lennukile ja nagu odavate lendudega ikka, siis istmete vahel polnud üldse ruumi ja lennuk haises vastikult. Õnneks pidasin 3h vastu ja jõudsime kell 20.00 hotelli juurde.

Peatume Planeta 5* hotellis ja õnneks on meil All Inclusive pakett. Üllatusin hotellis väga meeldivalt, sest toad on mõnusalt suured ja ilusad. Samuti on toiduvalik täitsa okei. No lihtsalt peale Marokos käimist oli mul hotellisöögist ikka šokk. :D

Läksime ka õhtul peole sünnipäeva tähistama ja võtsin õhtust lihtsalt kõik, sest teadsin, et rohkem ma selle nädala jooksul alkoholi ei tarbi (kuigi meil alko ka hotellis tasuta). Sattusime ühest hotellist teise ja lõpuks oli ka naistel "free bar". Kahjuks ei tõotanud see väga head, sest pidu läks üpris käest ära. Ma usun, et jõin endale kaloreid nende kokteilidega tuhandetes sisse. Aga te ei kujuta ette kui lõbus mul oli! :) Tundsin ennast nii vabalt ja vahepeal on sellist asja vaja. Polnud pmt aasta selliselt pidutsenud.

Järgmisel päeval ma hommikusöögile kahjuks ei jõudnud, aga õnneks on siin söögiajad suhteliselt tihti. Minu arvates on valik tõesti suur ja igaüks saab midagi. Kuigi mu klassikaaslased vinguvad toidukvaliteedi üle, siis ma ausalt olen näinud hullemat ja ma arvan, et meil on ikka väga hästi. :)

Hommikuti jõuab minu taldrikule tavaliselt:
muna, salatit, natuke feta juustu ja ube. Kui pakutakse ka putru, siis võtan natuke seda ja segan sinna sisse proteiinipuddingu pulbrit, mille Eestist kaasa haarasin.

Selle söögi juurde käis tilluke kausike putru ka. :)

Lõunaks ja õhtuks katsun taldriku peale mahutada hästi palju erinevaid köögivilju ja salatit. :)
Taldrikud pole kõige suuremad, seega peab sellega hullult vaeva nägema :D
Pastat ja riisi siin ma ei söö, sest saan oma süsivesikud vahepeal väljas jäätist süües vms ka kätte. :)
Salatiliste juurde olen söönud kas kala või kana. Eelistan siin ise kala, sest tavaliselt on see kana vastiku õli sees ja väga ei isuta sööma. Siiski ühel päeval oli ka pakkuda ahjukana.

Eile õhtul käisime jala (u5-6 km üks ots) ka imearmsal Nassebari poolsaarel ja vanalinnas ning tänu sellele õhtustasime väljas. Tellisin endale beebikaheksajalgu metsiku riisiga. No meeletult hea oli. Õnneks oli ka riisi väga normaalses koguses. :)

Tahaplaanile pole ka reisil trenni jätnud. Õnneks on siin olemas jõusaal, mis ei ole küll kõige rikkama varustusega, aga kui olla loominguline ja tahtmist on, siis saab trenni ilusti tehtud! :) Tõsiselt kohe.
Käisin jõusaalis nii eile kui ka üleeile ja täna on tunne, nagu oleks rongi alla jäänud. :D

Käisin viimati jõusaalis märtsi kuus ja ma niii tunnen sellest puudust. Kui kangiga mässasin, sain aru kui väga ma jõuksi igatsen. Jooksutrennid võtavad reaalselt nii hullu aja, et jõusaali ei jõuagi. :/

Olen siiani vihanud päikese käes lesimist ja tänu sellele olen olnud igal suvel valge nagu luik :D
Lisaks sain ju Marokos päikeseallergia ka, kuna läksin keset talve intensiivse päikese kätte.
Nüüd olin targem ja pakkisin kaasa kõik kreemid ja allergiarohud. Lisaks võtsin natuke päikest veel Eestis ka, et šokk nii suur poleks.

Täna sain nii hullult päikest, et loodan südamest homme näha peeglist pruuni mitte punast nahka.
Ja kui päris aus olen, siis basseini ääres on nii mõnus peesitada ja tõesti ma puhkan selle reisiga ennast ilusti välja :) Jehhhhuu! :)

Imelikul kombel tunnen ma ennast hetkel oma kehas täitsa hästi :)

Ära siis unusta võtta osa mu sünnipäevakuu loosis, mille käigus läheb loosi Kristi Heil Photography'ga üks fotosessioon suvises looduses.
Mina käisin juba temaga ühel mõnusal sportlikul fotosessioonil :)