Pool teiperist tehtud ehk "Tere pasta!!!!"

08 september

Hei!
Märkamatult on saanud läbi juba pool minu teiperist. Seekord on teha plaanis teiper 3+3 süsteemi järgi, ehk 3 päeva süsivesikute "maha laadimist" ja 3 päeva "peale laadimist". 
Juba eelmises postituses rääkisin, miks ma seda teen, aga seekordses räägin hoopis kuidas mul seni toitudega läinud on.
Minule suureks üllatuseks oli kõrge valgu/rasva sisaldusega toidu peal imelihtne olla! Kõht oli koguaeg täis, kuigi sõin päeva jooksul ka kaloraažilt vähem kui tavaliselt.
Lisaks kadus mu kehalt paistetus ja hakkas vett "välja ajama". Nii läkski 3 päevaga 2kg kaalu nagu niuhti. Kahjuks ei saa ma selle üle kaua rõõmustada, sest süsivesikutega tuleb see kõik tagasi.
Nimelt 1g süsivesikut seob ka 3g vett.

Esimesed 3 päeva hoidsin oma päevase kaloraaži 1500 kanti. Süsivesikuid hoidsin kuni 10% ja ülejäänud olid siis võrdselt rasv ja valk.

Esmaspäev:
H: Tuunikalapannkoogid
L: porgand/paprika/suvikõrvits+ kodujuust+heeringas+muna
Õ: köögivili ja linnulihasült + ricotta kaneeli, stevia ja paari pähkliga
VP: Profeel+ maapähklivõi
TRENN: puhkus
















Teisipäev:                                                                                              


H: Omlett juustuga
L: Tuunikalasalat
VP: Ricotta kaneeli, stevia ja maapähklivõiga
Õ: Sült, heeringas, köögivili
Trenn: Rahulik jooks 8,0km + 2,0km 5:20 tempos + 10 min taastavat jooksu.

Hommikul käisin veel sotsiaalkindlustusametis tegemas pudrukoolitust + SKUUPi tööpäev ka :)

Õhtul joostes olid jalad nagu pakud,  seega ma ei tea kas mõjus pikk tööpäev või see, et glükokeeni jalgades väga polnud.











Kolmapäev:                                                 


H: omlett juustuga
L: Töölõuna Boheemis- tellisin peedi-kitsejuustu salatit :)
VP : 1 munast magus omlett
VP2: Kinos mugisin natuke pähkleid
Õ: 200g kanafileest toorvorste+ salat

















Lisaks jõin koguaeg mineraalvett, määrisin end magneesiumiõliga, võtsin iga päev ühe magneesiumiapmulli ja jõin peedimahla, mis on praegu poodides defitsiit.
Käisin 4 poodi läbi, enne kui peedimahla leidsin :D :D

Tänasest algas süsivesikute laadimine!!!  Menüü hetkel ikka umbes 1500 kcal ja 60% sv, 10% rasv, 30% valk
Ehk menüüs jälle puder, pasta jne... 

Hommikusöögiks tegin  neljaviljahelbe putru, munavalgete, rasvatu kodujuustu, viigimarjade ja imelise Mellis Berry, millest on mul juttu ka SIIN! postituses.


Pärast putru käisin ühel jooksuringil ja nüüd hopsti tööle!
Tulge SKUUPILE TTÜ Tehnopoli külla! :)
Veel kaks päeva tööd ja siis saab laupäeval jalad seinale visata :)


You Might Also Like

5 kommentaari

  1. Kas see kaloraaž sul pidevalt nii madal või on mingi hea põhjus, et enne nii võrd palju energiat nõudvat üritust nii madal peaks olema?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tavaliselt on mu kaloraaž umbes 1600-1700, aga kuna teiperiga kaasneb ka treeningkoormuse vähenemine, siis natuke väheneb ka kaloraaž. Muidugi on see ka sellel põhjusel, et ei peaks starti minema mitu kilo raskemana, sest iga lisakilo mõjutab jooksu päris palju. Ja kolmas põhjus on see, et keha ei raiskaks liiga palju energiat seedimisele. Enne võistlusi veel soovitatakse isegi süüa rohkem igasuguseid betoone ka jooke, et mitte rasket enesetunnet tekitada.
      Ja no muidugi hakkab ka maratonidistantsil kõht rohkem tööle ja kui see on ääreni sööki täis, siis võid lihtsalt iga peatus vetsus istuda. Voh, nii on lugu. ;)

      Kustuta
  2. Ma vana kalorilugeja olen sama küsimusega platsis. Kas 1500 on kuidagi põhjendatud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eelmises küsimuses sai vastuse ;)

      Kustuta
  3. Hei! Üks küsimus Fitlapi kohta ka, mul veel seal kontot pole, aga kui see teha, kas siis näeb toitude kaloraaži ka või nii täpset informatsiooni seal veel pole? :)

    VastaKustuta

Subscribe