Bikram jooga- meeldib või mitte?

02 november

... MUIDUGI MEELDIB!! 
Mulle on juba tulnud natuke kirju seoses mu Bikram jooga trennidega. Küsitakse kuidas mulle meeldib ja kas pärast esimest trenni läks kergemaks.
Võin öelda, et juba teises trennis tundsin ennast väga hästi ja ennast matil kuumaga väänata on üpris vabastav ja tore.



Olin nädlavahetusel hästi tusases tujus ja olin juba valmis kirjutama postitust sellest, mis mulle oma praeguse elu juures ei meeldi, aga siiski otsustasin negatiivse emotsiooni endast välja suruda ja pühenduda positiivsele.

Positiivne on ka muidugi see, et olen taas 100% blogimise lainel ja oktoobri kuus tuli postitusi rohkem, kui terve suve jooksul kokku! Hurraa! :) :)

Täna kirjutangi, miks mulle Bikram jooga meeldib ja kas on ka midagi sellist, mis mulle ei meeldi.

Meeldib:
  • Super armsad ja vahvad treenerid.
    Tihtipeale oleneb heaolu ka treenerist. Mõned treenerid on kohe tõeliselt säravad isiksused ja süstivad igasse treenijasse natuke särtsu. Isegi kui ma esimesel tunnil ei suutnud kõike kaasa teha, siis Mureli julgustav pilk ei pannud mind uksest välja astuma, vaid jäin tundi. Jooga tunni ajal nad harjutusi tavaliselt kaasa ei tee, vaid nad räägivad ja räägivad, et saaksid peeglist vaadata ainult ennast ja pühenduda enda keha liigutustele. Nii ei peagi sa treenerit isegi mitte vaatama.
    Link treeneritest- http://bikramyogatallinn.com/meist


  • Ennast ei ole vaja võrrelda teistega.Kui jõusaalis kiputakse ennast üksteisega võrdlema, vaadates teiste välimust või raskusi kangil, siis selles trennis midagi sellist ei toimu. Iga üks paindub just nii palju kui ta võimeline on ja teeb kõike enda jaoks. Peeglist näed sa ka ainult ennast, mitte teisi.
  • Kedagi ei huvita milline sa välja näed.Kõik higistavad ja lõpuks näed sa välja nagu oleksin trammi alla jäänud. Kõik riided tilguvad ja ühtegi kuiva kohta sa kehalt ei leia. Nägu ja jäsemed on kuumast paistes, aga MIS SIIS? Mitte kedagi see ei huvita kui punane sa näost oled või kui märjad su riided on. Samuti käib joogas nii erinevas vormis ja vanuses inimesi ja sul ei pea olema sixpacki kõhul, et teha trenni ainult spordirinnahoidja väel. Kuigi ma näen trennis välja nagu keedetud vähk, kes veel tilgub veest, siis MULLE MEELDIB ennast trennis vaadata.  
    Kehal polnud ühtegi kuiva kohta
  • Arengut on hea jälgida. 
    Kuna treening koosneb 26 erinevast harjutusest ja 2 hingamisharjutusest, mis igal tunnil on samad, siis on arengut hea jälgida. Kui poosid oleksid igas tunnis erinevad, siis ei saakski sa teada, kuidas su paindumine on arenenud. Näiteks esimeses tunnis ei suutnud ma taha nii palju painutada, kui täna. Üli hea tunne oli, kui ühes tunnis tõesti tundsin, kuidas ma oma keharaskust ülakehasse juhtisin ja puusad maast lahti tõstsin. Mõttejõud aitab kõvast kaasa. 



  • Tegemist on siiski korraliku trenniga 
    Panin ühe lugeja soovil ühes trennis pulsikella käe peale, kuigi sellega pole alati väga mugav kõiki poose võtta. Vahepeal vaatasin pulssi, mis tiksus isegi üle 150.
    Trenni lõppedes kulutasin ära korraliku jooksutrenni jagu kaloreid ja ütleme nii, et seda on ka tunda enesetundest. Pärast trenni olen näljane nagu hunt ja parjalt väsinud. 
Tõestus pilt ka juurde ;) 
  • Bikram Yoga Tallinn joogastuudio on nii hubane ja ilus. 
    Juba esimest korda sisse astudes panin seda kõige esimesena tähele. Tegelikult on võimalik laenutada ka käterätti ja matti, seega kaasa võib võtta ainult trenniriided. Isegi shampoon, meigieemaldusvahendid jne on riietusruumis olemas. Väga stiilipuhas ja ilus koht.
  • Lahkun tunnist alati positiivse emotsiooniga. 
    Jätsin selle punkti viimaseks, sest tegelikult seda tunnet ma sinna jahtima läksingi. Üritan endale nüüd ka iga päev kirja panna asjad, mis päeva jooksul olid hästi. Jooga tund on üks nendest. Ma poleks elu sees arvanud, et see mulle meeldima hakkab, aga tõesti on tore. 
Nüüd aga selleni, mis mulle ei meeldi. 

  • Trenni ajal voolab higi silma
    Seda juhtub ka suvel ilma nokamütsita joostes. Soolane higi silmas pole just kõige parem variant, aga õnneks elab kõik üle. Ma ei teagi kuidas seda ennetada saaks. Eriti kui on sellised poosid, kus pea on alaspidi.
  • Trenniriideid leiab ainult pesumasinast
    Jälle sama probleem. Trennis kõva higistamine, mille tõttu pean peale igat trenni oma käterätte ja riideid pesema. Kahjuks ei tee tihe pesemine spordiriietele väga head, aga samuti elab üle ja pole maailma lõpu probleem. Juurde pean koju ostma ka käterätikuid, sest selleks ajaks kui järgmine trenn peale tuleb, ei jõua nad ära kuivada. 
Need vist ongi kaks ainsat negatiivset punkti. 


Kuna lihastoonus on täielikult maratoni trenniga ära kadunud ja mu trimmis tagumikust asemel on suur ja loperdav asjandus, siis hakkan tegema kodus lisaks joogale ka Kayla Itsinessi BBG kava. Eks näis kaua vastu pean. Räägin sellest siis, kui nädal täis saab. 

Kui sina tundsid, et Bikram jooga võiks olla ka midagi sinu jaoks, siis vaata Bikram Yoga Tallinn kodulehele ja registreeri ennast tundi.  

 






You Might Also Like

9 kommentaari

  1. Kas ostsid endale selle BBG kava või kuidas said?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tirisin Torrentiga alla :)

      Kustuta
    2. Hei!
      Saad sa ehk palun torrenti linki siia jagada?

      Kustuta
    3. https://drive.google.com/drive/folders/0Bzxb4zh0Ycu1fldxVkpZSUZoNDZPdlhQMGNCNk11UEQ5Umc3QnQyQW5tNnBDNnJjVUFacEE

      Siit saab ka alla laadida :)

      Kustuta
  2. Ütlesid, et sul voolab higi silma trenni ajal, ma ei tea kas sa äkki oled olnud nii nutikas vahepeal ja leidnud endale lahenduse, aga selle jutu peale tuli mulle kohe soovitus pähe, et proovi peapaela, mul poisssõber käis jõusaalis sellega, sest oli täpselt sama mure!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kasutasin peapaela jooksmise ajal kunagi, aga peapaelast on vähe kasu siis, kui oled pea alaspidi, siis voolab see higi kaela pealt ja näost otse silma :D

      Kustuta
  3. Sellega silma valgumisega harjub ära ja mõne aja pärast ei pane seda tähelegi. Tegin aasta tagasi 30-päevase bikrami väljakutse, olen selle etapi edukalt läbinud. Trenniriided - jah kahe kuuga kaotasid oma esialgse sära ja kolme kuu pärast lendas särk laias kaares minema, see on paratamatus.

    VastaKustuta
  4. Tahtsin küsida, et kuidas sa said pikalt miinuskaloraažis olla kui fitlapi järgi toitusid? Või oligi selle programmiga sulle liialt väike kalorikogus väljaarvestatud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei :) Fitlapi kavaga oledki miinuskaloraažis, et kaal langeks. Mina hull olin veel sellest algsest etteantust -10/-20% peal.

      Kustuta

Subscribe