Revalspordi 10 nädala väljakutse

19 veebruar

Hei armsakesed!
Ma loodan, et Teil läheb täpselt sama hästi, nagu mul! :) Seljataga on üks äraütlemata vahva, tegus ja trenniderohke nädal.
Nimelt osalen RevalSpordi väljakutses "Treenin järjepidevalt 10 nädalat" (loe täpselt SIIT!). Kujutab see endast 10 nädala pikkust väljakutset, mille jooksul võiks trennis käia vähemalt kolmel korral nädalas. Võib ka rohkem, kui vähegi jaksu ja vormi on. Väljakutsest saab võtta osa iga üks, aga mina teen seda natuke teistmoodi.  Olen enda kasutusse saanud ka RevalSpordi instagrami ning facebooki leheküljed, kus samamoodi oma tegemisi kajastan.  

Pilt Reval Spordi kodulehelt

Esimene väljakutsenädal on möödas ja võin trennidega rahule jääda. Muidugi pean ennast natuke nahutama söögi pärast. Liiga palju kooki ja muud head leidis oma tee minu kõhtu. Käisin veel reedel Kolmes Sibulas söömas ja seegi kord ei pidanud kahetsema. Peaks vist üldse lausa eraldi postituse mu lemmik restoranidest tegema. Olen viimase paari kuu jooksul saanud nii mõnegi fantastilise ja mitte nii fantastilise kogemuse osaliseks. Viimased meelejäävamad olid Art Priori, Ribe ja Cru. 


Ahjus röstitud kitsejuust rukkileival, peedipesto ning rukolaga

Pardi confit, kanapuljong, uputatud muna, marineeritud aedviljad ja maitseroheline

Olgu, nüüd trenni juurde!
Teate, mulle hakkavad juba koolipäevad Haapsalus täitsa meeldima. Mul on ääretult vedanud, et mu kursusel käib mega-hüper-super vinge Pilleriin, kes töötab Haapsalus treenerina ja on üldse samasugune hüperaktiivne nagu mina. Lisaks kõigele muule, võime veeta trennisaalis koos tunde, ilma, et igav hakkaks. 

Pilleriinuga on nii vinge trenni teha, kuna ta ei lase kunagi alla anda, kui raskeks läheb ja ta läheneb trennidele üldse teistmoodi. Nii hea on saada uusi ideid trennideks ja siis saan neid omakorda Siimuga jagada, sest ka tema jõusaalitreeningud lähevad üle ootuste hästi. Siimul ei taha enam pluusid eest kinni minna, ning õlad triibutavad mõnusalt. Ma kõhust, jalgadest ja kätest ei hakka isegi rääkima. Nii uhke tunne on tegelikult!! :) Ja hea meel, et ta eelmisel aastal jõusaali viisin. 

Esmaspäev- 2 tunnine korralik jala/pepu trenn
Ma arvan, et Pilleriin oleks heameelega veel 3. tunni ka otsa teinud, kui ma poleks maha istunud ja öelnud, et mulle on tänaseks kõik! :D Õhtu oli juba käes, sõin viimati lõuna ajal ja energiatase oli trennilõpuks täitsa null. Siiski oli nii nii mõnus trenn. Pärast läksime veel Fra Mare veekeskusesse infrapunasauna ja basseinidesse mõnulema. 


Teisipäev- Rühmatrenn Pilleriinuga 

Lisaks sellele, et Pilleriin annab jõusaalis personaaltreeninguid, teeb ka ta rühmatrenne nii Haapsalus kui ka selle ümbruses. Teisipäeva õhtul läksingi ühte tema rühmatrenni, kus tegime lihasharjutusi nii keharaskusega kui hantlitega. Ma kasvõi koliksin ta trennide pärast Haapsallu. 


Tegime sõbrapäeval ka koolis natuke aktiivsema lõunapausi, kui muidu :)


Kolmapäev- Hommikune HIIT 

Enne kooli ajasime ennast nagu kord ja kohus jõusaali ning tegime ühe mõnusa HIIT'i trenni. Kes ei tea, mida HIIT tähendab, siis see on hästi intensiivne intervalltreening, kus tehakse kokku 6 seeriat harjutusi. Igas seerias on kaks 30 sekundilist harjutust ja seejärel puhkepaus. 

Neljapäev- Biitseps-triitseps-õlad 

Lõpuks sain seada sammud ka Revalspordi uksest sisse ning taaskord ei jätnud ma Pilleriinu maha :D Juhuse tahtel pidi ta tooma neljapäeval auto Tallinnasse remonti, mis tähendas, et veetsime kogu päeva jälle koos. Käisime alguses kinos "Fify Shades Darkerit" vaatamas ja siis jalutasime Reval Spordini. Jälle möödus 2 h trennisaalis nagu võluväel. Panime rõhku seekord rohkem kätele ja õlgadele. 


Reede- PUHKUS

Laupäev- Jalatrenn koos Siimuga

Kuna Siimul on jalad üheks murekohaks, siis tegime koos ühe korraliku jalatrenni. Pühapäeval oli tema kõndimine natuke raskendatud :D Naljakas oli kohe vaadata, aga loodan, et ta sai natuke innustust juurde ja mõned head harjutused ka, mida Kuperjanovi jõusaalis teha. Lisaks tal on on probleem põlvega ja kui põlve ümber olevaid lihaseid tugevdada, ei tohiks ka põlv enam nii palju haiget teha. 


Pühapäev- PUHKUS

Nagu näha, suutsin ma sellel nädalal teha trenni igas Eesti otsas: Haapsalus, Võrus ja Tallinnas. Kõige toredam on muidugi see, et igas trennis sain oma trennirõõmu jagada kõige ägedamate kaaslastega. Minu arvates on kahekesi trenni teha hoopis teine asi, kui üksi.

Seega minu soovitus on leida endale üks maruvahva trennikaaslane, kellega saate üksteist motiveerida ja utsitada. Koos tehtud trennid on ka palju produktiivsemad. 

You Might Also Like

0 kommentaari

Subscribe