BeFit 2017: nädal 1

25 märts

Võiks öelda, et minu BeFit konkurssi esimene nädal on mööda saadetud. Kahjuks teile siia imenumberid tuua ei saa ja isegi mitte kaalulangust. Mõõtmisest selgus küll, et kõhult oli läinud 2cm, aga see võis ka vabalt tuleneda sellest, et polnud mõõtmise hetkel nii paistes. Oeh...


Igatahes nädal läks minu arvates täitsa toredalt ja kalendris rohelised ristidki ilutsemas, v.a laupäev, kus meisterdasin sünnipäevalapsele koogi ja sain isegi suu magusaks. Koogi kaloreid kokku lugedes sai neid 480, kuid panin need ilusti endale makrodesse. Siiski eelistaks süüa nende kalorite eest "päris" toitu. :) 

Toidupoole pealt läks nädal väga viisakalt :) Ei mingeid mõttetuid näksimisi ja üldjuhul sai ka kõik MyFitnessPali kantud. 
Kooliga seoses olen seotud ühe praktikaülesandega, kus olen testkliendiks toitumisnõustaja kutset taotlevatele inimestele. Neil toimub siis nn. praktiline eksamiosa testkliendi peal. 
Viimasel kolmel toitumisnõustamisel on üldiselt pragada saanud sellega, et mu kaloraaž on liiga väike ja seedimine ei saagi seetõttu korralikult töötada. Olen üldiselt hoidnud muidu kaloraaži 1700-1800 juures, aga minu pikkuse/kaalu/vanuse kohta, pidi ka istuva eluviisi puhul olema miinimum 2000kcal, mille juures peaks kaal veel ka langema. 
No minugi poolest sööks ma rohkem ja tegelikult ju tahaks ka. Aga mingi vaimse bloki tõttu ei julge ma rohkem süüa. Ükskõik kas ma söön 1600, 1700 või 1800, ikka tuleb kaal teadamata kohast juurde. Täiesti õudne. Ma ei saa aru, mida ma tegema pean. Niiet olengi praegu reaalse dilemma ees, kas süüa rohkem, või jätkata 1800 peal. Keegi võiks veel oma arvamuse sekka öelda.

Absoluutselt lemmik hommikusöök:
2viilu rukkileiba, 1 tl sinepit, 2 viilu kanafileesinki, 1 tomat, 2 muna ja maitsepärmi.

Kaerakliipuder punapeedi ja kreeka jogurtiga

Täisterapasta aedubade, kana, tomatikastme ja salatiga 

Pudru sisse võib tsukiinit ja porganit ka riivida

Trennidega läks ka sellel nädalal väga hästi. Sain peaaegu kõik planeeritud trennid tehtud ja võib rahule jääda. Sellega sai ka Revali väljakutses läbi juba 6s nädal. Seega täpselt kuu on veel jäänud.

Esmaspäev: puhkasin pühapäevasest Nike Training Day'st


Teisipäev: Jõusaal (1,5h õlg, käed) + 50 mini RevalJumpi




Kolmapäev: Jõusaal (1,5 jalatrenn)












Neljapäev: 20 km jalutuskäik. Pärast tuli mulle veel koju massöör ka, kes mudis terve keha läbi. Õhtuks oli nii "sült" olla. :D 




 Reede:  Algselt oli plaanis seljatrenn jõusaalis, aga siiski kasutasin ära imeilusat ilma ja tegin 9 km jalutuskäigu. 

Laupäev: Korralik puhkepäev, v.a tunnike uisutamist Tondirabas. Selline hästi unine ja vastik ilm oli ka. 

Pühapäev: Seljatrenn jõusaalis.


Nonii, sellega võib nädala kokku võtta. Ma isegi ei tea kas jääda rahule või mitte. Ma vist pigem jääks, sest tegelikult olin ju päris tubli, eks!









You Might Also Like

8 kommentaari

  1. Sa oled ikka ülimalt tubli olnud. Kummaline, et sa juba sulgkaallane pole oma minuatuurse kaloraaži ja tugeva treeningu juures? Müstika.
    Ma söön ikka nagu elajas ja sel nädalal pole trenni ka jõudnud, kuna olin täitsa haige :( ei taha homset kaalumise postitust ûldse teha.
    Oma söögivalmistamisoskusega teed mind kadedaks. Jaga oma annet siiapoole ka. Idee uueks retseptiraamatuks ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No mina ei saa ka muffigi aru, miks mu keha koostööd ei taha teha. Täitsa masendav, teed ja teed, aga tulemust nagu pole kusagil. :/
      Annet võin jagada küll, sest "sharing is caring" :*

      Kustuta
  2. Ma 180 cm,kaalu küll 64 kg.Nüüd olen säilitamisel.Ja minu kaloraaz trennivabal päeval u 2400 ja trennipäeval kuni 2900.Ja mul on tükk tegemist et säilitada,ikka kipub langema,eriti kui trenni saab tehtud 5x nädalas.Langetuse ajal oli u 1900-2100 kcal päevaseks normiks.

    VastaKustuta
  3. Tubli oled! Aga võibolla ongi keha ehmunud suure koormuse (vaimne ja füüsiline) ja madala kaloraaži tõttu?

    VastaKustuta
  4. Väga tubli oled! Kaloraaži osas toimeta nii nagu tunned, et su keha vajab! Kui ikka tunned, et võiksid rohkem süüa siis söö! 💖 Sa oled niivõrd aktiivne inimene, et suurem kaloraaž kulub ära ;)

    VastaKustuta
  5. Mina arvan, et tervis on siiski kõige tähtsam ja ega siin muud varianti pole kui kaloraaži tõsta. Endal on mul suht sama probleem ja olen nüüd 50kcal nädalas (vahepeal tunde järgi vähem või harvemini) kaloraaži tõstnud, nii ei tule see kehale liiga suure üllatusena. Kaalumine tekitab stressi, tuleb kainet mõistust säilitada ja ikka normaalse numbrini välja jõuda :) Teine asi muidugi see, et sa ise oled kirjutanud, et näksid liiga palju. Võibolla see 1700-1800 ei olegi enesele märkamatult tegelik kaloraaž? Eks see tõstmine nõuab ka suht täpset arvestamist, mudu pole tõstmisel mõtet.. ise kipun ka näksima selle käigus :) Igatahes edu ja loodan, et võtad ikka asja käsile! Mine tea, kui halvad tagajärjed võivad muidu olla.

    VastaKustuta
  6. Hakka rohkem sööma ja usu, kaal hakkab langema. Pusisin ise ka samamoodi mitu mitu kuud ja kaal ei langenud väga väga suure koormusega ja ideaalse söömisega. Juurde ei tulnud... aga maha ka ei läinud ja kui siis treeneri poole pöördusin ja tema makrosid oluliselt tõstis... hakkas kaal lõpuks langema. Jah, esimesed 2 nädalat kaal trikitas, aga siis liikus väga suurte hüpetega alla. Uute makrodega harjumiseks lähebki kehal tavaliselt 10 päeva, nii et kui isegi alguses kaal kõigub, siis usalda protsessi ja usu, hakkab alla poole liikuma ;)

    VastaKustuta
  7. Ma olen ausalt öelda natuke pettunud, et sa BeFitiga liitusid, sest sinu varasematest postitustest olen aru saanud, et sa pidid rohkem oma kehale mõtlema ja lõdvemaks laskma sellel aastal, aga nüüd hoopis vastupidi, jälle mingi pingestamine. Minu arvates on kaalutõus selge näide, et su keha ei ole rahul sellega, mida sa temaga teed. Miks sa oma keha niimoodi piinad, mille nimel, kaalunumbri? sentimeetrite? kas su keha muud ei ole kui kilogrammid ja sentimeetrid? Kui sa põlve ära lööd, kas sa siis lööd seda veel edasi? Oma kehaga sa aga ometi nii teed, su keha juba annab sulle märku, aga sa ei lõpeta, ikka jätkad, kui kaua, kuni mõni tõsine haigus stressist välja lööb? Oleks keegi mulle omal ajal niimoodi selgeks teinud, ei oleks ma toitumishäiret põdenud, paraku aga ma põdesin väga palju aastaid, piinasin samamoodi koguaeg ennast edasi igasugu võistluste, dieetide jms-ga oma keha, kuni lõpuks sain südamesse tugevad valud. Toituda tuleb selleks, et olla terve ja tugev ja samamoodi tuleb trenni teha selleks, et olla terve ja tugev. Selleks ei ole vaja ennast kaaluda, lugeda kaloreid, makrosid jms, selleks tuleb kuulata oma keha ja teha nii nagu see piinatud keha vajab. Kui on vaja siis kasvõi võtta 10 kg juurde. Mina võtsin, aga nüüd on see läinud, sest mu keha on sellest lahti lasknud, ta ei vaja seda, sest ta saab aru, et ma lõpuks ometi enam ei piina ennast. Mul võttis siiani jõudmine väga kaua aega, ma loodan, et sina jõuad sinna varem ja valutumalt.

    VastaKustuta

Subscribe