6 kerget sammu, kuidas jõuda oma unistusteni

11 jaanuar


Tänane ja ka võibolla mõni järgmine postitus on ispireeritud raamatust Robin S. Sharma raamatust "Munk, kes müüs maha oma ferrari". Äraütlemata motiveeriv ja ülesäratav raamat, seega soovitan soojalt kõigile. Poes vist enam kuskil väga kahjuks ei müüda, aga raamatukogust saab kätte küll. :) 

Unistamine on meie elus äärmiselt tähtis ja vaimusilmas tehtud värvikireval kujutluspildil ning mõtetel on meie elule suurem roll, kui tahame uskuda. Kas oled kogenud seda, et kui millelegi väga mõtled, siis näed seda igal pool enda ümber. No näiteks tahad endale väikest koera ja järsku tänaval kõndides satud koguaeg selliseid koeri nägema. Või kui ostad endale uue auto, mida varem tänavatel ei näinud ja nüüd sõidavad need absoluutselt igalpool. Mõni naine, kes hirmsasti lapsi tahab, hakkab jällegi oma ümber nägema rasedaid või lapsevankritega naisi. Niiet tegelikult loome oma ümbritsevat maailmat paljuski ise. 

Kui õpid oma mõtteid juhtima ning kujutad elavalt ette, mida kõike saavutada sooviksid ja mida oma elult soovid, hakkad sa oma sisemiste vaimu jõududega looma endale sellist elu, mida sa enda arvates väärt oled. Julge unistada, et oled midagi enamat, kui ainult praeguste asjaolude summa. Ja ole kannatlik. Kõik tuleb ja see võib sind ennastki üllatada. 

Seega kontrollides oma mõtteid, hakkad juhtima sa oma elu. Iga inimese elukvaliteet sõltub mõtete rikkusest. Kui sa soovid endale rahulikumat ja positiivsemat elu, siis jumala eest, mõtle ka rahulikumaid ja positiivseimaid mõtteid. Kui sulle turgatab pähe mõni negatiivne mõte, siis märka seda ja muuda ta positiivseks. Olen viimasel ajal seda meetodit proovinud ja täiega toimib! Tuju on parem ja eks ma siis ise ka positiivsem. :) 

Seega kui elus millestki puudu on, on sellest puudu ka sinu mõtetes.

Ja ole oma unistuste unistamisel isekas. Päris ausalt. Ise ennast täis on alati hea olla. Sest iga sekund, mille sa kulutad kellegi teise unistusele ja teiste eelduste täitmisele, tuleb ju sinu enda unistuste arvelt. Kuluta oma aeg iseendale! 

Aga kuidas päriselt unistusteni jõuda? 

Kõige kergem on luua endale unistuste raamat/märkmik/plakat. Sest unistus kirja panduna on eesmärk ja kui sa leiad endale eesmärgi, mis ei pea olema ilmtingimata materiaalset laadi, siis sa teadvustad endale seda rohkem. Ja sa ei suuda tabada sihtmärki, mida sa ei näe. 

  1.  Koosta endale  unistuste raamat/märkmik/plakat, ning pane oma eesmärgid paberile kirja.  
    Mõtleme päevas umbes 60 000 mõtet ja kui seame oma sihi paberile, saadame oma alateadvusele punase lipukesega sõnumi, et paberile saanud mõte on palju tähtsam kui ülejäänud 59 999 mõtet. See järel hakkab sinu vaim juba otsima võimalust eesmärgini jõudmiseks. Jaga oma unistuste raamat eri peatükkideks, millest igaüks käsitleb erinevates eluvaldkondades olevaid sihte. Kleebi sinna pilte ja illustreeri seda vastavalt enda soovile.
  2. Mõttekujutlus unistusest
    Kui oled oma eesmärgi paberile saanud, siis pühenda 10 minutit vaikset aega päevas, et seda paberil silmata ja endale vaimusilmas ettekujutada, mida eesmärk endaga kaasa toob, milline inimene sa siis oleksid ja kuidas see su elu muudab. Seega rikasta oma unistusi ilusate mõttepiltidega. Nt. kui soovid kaalu langetada, siis võid ennast ettekujutada heas füüsilises vormis inimesena, täis elujõudu ja energiat. Nii igapäev. 
  3. Avalda endale positiivset survet
    Tavaliselt ei jää inimesed oma vastuvõetud otsustele kindlaks tahtejõu puudumise tõttu ja langetakse tagasi vanade harjumuste rüppe. Seega väike surve iseendale tuleb alati kasuks. Aga kuidas ennast siis natuke tagant utsitada? No kõige lihtsam viis on unistuse avalikuks tegemine. No näiteks kui ma ütlen teile blogis, et kavatsen sellel aastal uuesti maratoni joosta, siis on mul juba väike surve seda eesmärki täita, sest olen selle juba välja hõiganud. Aga need võivad ka olla tillukesed sammud ja unistused, millest võid rääkida näiteks oma sõpradele, vanematele või elukaaslasele.
  4. Tähtaeg
    Siht, mida pole paberile pandud, pole mingi siht. Seega eesmärk, millel pole lõpu aega, pole ka mingi eesmärk. Tähtaeg võib olla ka mitu aastat, peaasi, et see sind motiveerib.
  5. Rituaali loomine
    Seda nimetatakse ka kahekümne ühe võlureegliks. Ehk harjumused tekivad inimestel tavaliselt 21 päeva möödudes ja see on aeg, mis kulub uue närvitee loomiseks. Ehk, kui su eesmärk on leida endale rohkem aega, siis võta endale igahommikuseks rituaaliks ärgata pool tundi varem ja veeta see aeg iseendaga, sirvides unistuste raamatut, või juures kuuma teed. Mida iganes, peaasi, et see oleks järjepidev. Nii saabki ühel hetkel see osaks sinu elust. Alguses võib olla raske ja vahel on tunne, et ah ei viitsi, jätan selle täna hommikuse trenni vahele. Aga inimene areneb just siis, kui ta ületab ennast. Seega ära anna alla.
  6. Tunne protsessist mõnu
    Jälgi, et sul oleks sihtide ja eesmärgi poole edenedes lõbus. Ära kunagi unusta, kui tähtis on elada ohjeldamatu rõõmuga ja märgata väikeseid asju enda ümber, mis õnnelikuks teevad. Pühendu tulevikule ja jäta olnud mured korraks seljataha. Põletav kiretunne on unistuste jaoks kõige võimsam kütus üldse. Seega elu oma elu kire ja rõõmuga. Ärka hommikuti olles indu ja tahtejõudu täis.
    Kui sulle miski rõõmu ei paku, siis ära seda tee. Sa pole ju tegelikult millekski kohustatud. Otsustame ju oma elu üle siiski ise. 


Ja ära tee kunagi midagi sellepärast, et sa pead tegema, vaid sellepärast, et sa tahad teha!

Ja vutt-vutt nüüd unistuste raamatut koostama!!! :) 






You Might Also Like

2 kommentaari

  1. Loe : ,,Imede Hommik,, . Ma olen vapustatud,kuidas üks raamat mind teist moodi mõtlema pani.Varsti lõpul,loen kord veel ning mulle tundub et selle abiga saan oma elu korda.Ausalt-loe!!

    VastaKustuta

Subscribe